martes, 19 de noviembre de 2013

S'han guanyat una sorpresa!!!!!!!!


Aquí teniu dues fotos de la sessió d'avui! A la dels grans està el Francesc corregint i explicant una cosa, ja que els entrenadors som aquí per ajudar i ensenyar als nens i nenes a jugar a bàsquet el millor possible. A l'altre fotografia estan els "peques" fent un mini partidet en mitja pista ja que, com que havia plogut, l'altre mitja pista estava mullada i era perillós córrer per allà. 
Al principi de la sessió hem dit que si féien un bon d'entrenament, el dijous tindríen una sorpresa. Efectivament han fet una bona sessió i els entrenadors hem marxat molt contents, per tant, dijous.. sooooooooooooorpreeeeeesa!
Teniu alguna idea de què pot ser? Dijous ho veurem!






Aquí tenéis dos fotos de la sesión de hoy! En la de los grandes está Francesc corrigiendo y explicando una cosa, ya que los entrenadores somos aquí para ayudar y enseñar a los niños y niñas a jugar a básquet lo mejor posible. En la otra foto están los "peques" haciendo un mini partidito en media pista ya que, como había llovido, la otra media pista estaba mojada y era peligroso correr por allí.
Al principio de la sesión hemos dicho que si hacían un buen entreno, el jueves tendrían una sorpresa. Efectivamente han hecho una buena sesión y los entrenadores nos hemos ido muy contentos, por tanto, el jueves.... sooooooooooooooooorpreeeeeeeeesa!
Tenéis idea de qué puede ser? El jueves lo veremos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario