jueves, 14 de noviembre de 2013

Poc a poc anem millorant!!!


Aquí teniu unes fotos de la sessió d'avui!!!! Amb els grans hem estat fent una mica de domini de pilota, exercicis de tir... i al final un partidet! En canvi, amb els petits, la Gemma ha estat fent jocs i exercicis de bàsquet. A la fotografia dels petits es veu a  la Ainhoa i el Ian anant com "fieras" a per la pilota en el joc del mocador!!!! 
Avui també hem tingut un "petit accident" amb el Frank. Ha caigut mentre fèiem un exercici, però el seu company Leo ha estat cuidant-lo molt bé! Aquí en teniu una foto!!!!!
Bon cap de setmana!!! Dimarts encara méeeeeees!





Aquí tenéis unas fotos de la sesión de hoy!!!! Con los grandes hemos estado haciendo un poco de dominio de balón, ejercicios de tiro... y al final un partidito! En cambio, con los peques, Gemma ha estado haciendo juegos y ejercicios de básquet. En la foto de los peques se ve a Ainhoa y a Ian yendo como "fieras" a por la pelota en el juego del pañuelo!!!!

Hoy también hemos tenido un "pequeño accidente" con Frank. Ha caido mientras hacíamos un ejercicio, pero su compañero Leo lo ha estado cuidando muy bien! Aquí tenéis una foto!!!!
Bueno fin de semana!!! El martes todavía máaaaaas!


No hay comentarios:

Publicar un comentario